Lebih bulat dari biasa


: : Ramai yang ingat, Adam Haris sudah 7 bulan. Begitukah? : :

: : Gaya tidur satu-satunya : :


: : Get ready to suck fist : :

: : Kaki terbaik di pasaran : :

: : Sedap dan enak, isi juga empuk. Nyum nyumm!! : :

Adoyaiii. Baru pukui 3.19PM. Hati sudah gundah gulana rindu dengan chenta hati di rumah. Harap-harap dia tak demam, sebab hari ni ada extra jab; pneumococcal jab. Dan harap-harap dia telan rotavirus vaccine tu sampai abes. Dengan itu, akaun mengecil lagi sebanyak RM450 untuk hari ini. *Habis punah plan nak replenish bahan-bahan muka Clinique* Pegi klinik gomen senang, free. Tapi yang tak senang, ramai orang. dan panas. dan banyak ca-ya-nun-alif macam tak mandi. dan H1N1 berleluasa. OK, banyak tak senangnya.

Hari ni Tok Wan and Mak Tok yang bawak Adam pi 4th month check-up dekat Pantai. Pasti ada yang memandang lalu berkata, "Pakcik ni, ada baby lagi? Ka tu bini muda dia" Agagagaggagaga. Sebab saya rasa, muka Mama saya nampak muda lagi. =P Agaknya, kalau time Abah pi beli susu dengan pampers Adam pun, cashier mesti muskil je kan. Pakcik ni, boleh tahan jugak nooo. Hahahahaha.

Sudah. Hari ni kena berbuka dengan Ayam Penyet. Tapi kena tapau. Sebab suami berbuka di luar. *Ok sile ingat, AYAM PENYET*.

ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail