Blogger mommies enjoying photoshoot :)


First and for most, thank you Sarah for inviting me to this blogger mommies gathering.

Great lunch! *sebab dah seminggu tak makan nasi, tiba-tiba tengok whole wide range of lauk pauk kampung. Perghh*.

Wonderful photoshoot session! *tak sia-sia I pegi diet, dapatlah bercamwhoring dengan body baru* Hahahaaha. Shadap yuh Shila. No lah, I was all jakun and eksaited semua sebab dapat bergambar dalam WOW Studio.

Dan teruja sebab ada jugak orang nak invite saya join social circle mereka. Hehehehe. Teruja Singapore tak habes lagi, tambah teruja yang ini pulak. =P

Tapi anak saya Adam Haris adalah sedikit blur. Dia seperti anti-social macam tu. Mungkin confuse "why there is so many small peope like me right here? Dekat rumah semua orang besar, yang kecik macam ni tak ada punnn" Mungkin dia berfikir macam tu kot? Gelak pun tak. Menangis pun tak. Towards the end saja cranky sikit sebab perut sudah lapar. =P

Cuma dia macam sedikit suka bila tengok Aleesya, kamu ni kecik-kecik sudah pandai. Mahu yang putih yang petite saja yer. Tskk, sapa lah yang ajar anak saya macam ni nih?

Anyway, nice meeting you mommies. Sarah, Zatty, Lina, Lea, Siti, Zana, Nana, Amal, Syikin and lagi seorang saya lupa nama. Waaa ampunnn. Tapi kan saya seronok jumpa kamu semua mommies, sebab level bersosial saya sekarang dah naik sama taraf level 19 kalau dalam Farmville. And definitely looking forward for more outings! :)

: : Lihat muka anti-social anak saya : :

: : I'm bored Mamaaaa : :

: : Muka Adam tak ada response : :

: : See? Banyak orang kecik macam saya dekat siniiii : :

: : Mommies are HOT! Daddies are ROCK! : :

: : Pencarian Hero Remaja yang dah tamat tarikh luput bertanding : :

: : Barisan model yang tak lepas saringan pertama. : :

: : Tak perlu eksplen apa-apa. Memang sejak azali dah gorgeous. Hahaha : :

: : You guys are awesome! : :

: : Tengok-tengok!! Saya angkat Adam sebelah tangan sajaaa! Tak jumpa dumbbell, Adam Haris pun jadilah : :

: : One happy family at home : :

: : Keluarga Mat Kown : :

: : Anak bapak, sama hensem sama taf : :

: : Tak sia-sia diet. Heh, tibe-tibe je.. : :

: : Kenalkan artis baru di pasaran, salah seorang ahli kumpulak Ali Cat : :

ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail