When the mood strikes, but...


F.Y.I – Today is our 4 years 8 months anniversary, heh if thing wasn't happen at all….

I'm letting my friends to review my resume and cover letter, those super geniuses in English…Putting several audit firms into my list (Konon2 short listed la, hehe, if they were to need me…) I'm just wondering whether my resume really sounds G.E.N.I.U.S or hanya layak untuk jadi makgad kat Big 4….Hihihihi….Well, Bank Negara is in my list and I had a conversation with Dillot that goes like this:

Shower: Azlynn keje mane sekarang?

Dillot: Owh.. kat sini ah, Bank Negara jer…

Shower: Wahhh terrornyer..

Dillot: Memang.. sume tingkat i pegih

Shower: Yek? Keje aper?

Dillot: Floor engineer, u tau ker?

Shower: Waaahhh! Glamour you! Tak offer pun kat MMU.. (Sambil dalam hati pk, majoring apa tuh?)

Dillot: Biasalah.. I kan genies

Shower: Camne ngan gaji?

Dillot: I tak berkira sangat.. Bank Negara katakan.. Confirm masa depan terjamin

Shower: Banyak keje ke?

Dillot: Well... asalkan liquidity terjamin.. tanggung beres..Oklah ek.. Ramai betul buat business today.. I kena kasik polish sikit portfolio.. Kasik licin dan bersinar..

*sambil mengangkat AJAX FABULOSO & MOP dan berlalu pergi... (jadik cleaner jer~~)

ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail