Selamat Cuti-Cuti


Weeeehoooo, another 2 hours before I can call it a day~! and then comes the waktu-joli-joli! I mean helo, 4 days off from work is one of the greatest things that you'll be looking for rite? Come on, put off your workaholic jacket and let's forget about the sykrocketing workload for a while. Kita enjoy~!!

Ke mana saya kali ini?

Macam biasalah, sebagai isteri mithali Mat Kown, WAJIB untuk saya ikot suami saya balik Kedah setiap kali cuti panjang. Fine lah, I bagi chance kat laki I, after all kat KL ni duduk dengan my parents. Kuikuikuikuikui~~ I kasi peluang kat asben I nak balik mushi2 dengan mama and abah dia pulak. =P

Having said so, I am now drafting my 'Menu WAJIB Makan' during our holidays in Kedah.

[1] R&R Tapah, fishball soup and kuey teow kicap.
[2] R&R Tapah, jambu air 2 kilo + mangga madu
[3] Roti Canai Didi tiap2 pagi for brekfes
[4] Nasi Lemak tepi Istana Anak Bukit
[5] Laksa Teluk Kecai, Kuala Kedah
[6] Ais Kacang dekat medan selera somewhere nearby Giant tu
[7] Kari ikan Abah Kown masak
[8] Sambal belacan Mama Kown
[9] Rojak buah dekat Stadium Darul Aman
[10] Char Kuey Teow dekat Yawata Jitra

List to be updated from time to time...as and when I feel like eating anything. =P

Hurmmm, kalau pi Penang pon ok jugak, lagi panjanggg list makan2 tuuuu. ;)

Okels, keyboard off now. Nak pergi hora-hora, just to kill time until 5pm. Selamat cuti-cuti dan sile berhemah di jalan raya. Jangan lupa guna Smart Tag dekat highway.
ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail