Bila Nak April...

April in coming, in few days time....

Selalu bila nak menjelang April, pastilah Shila akan bertanya soalah feveret kepada Kown...

Tanya kena awai sikit, kasi peluang dia cari ilham...kuikuikuikuikui...

So, I pun dah mula melontarkan soalan tahunan kepada suami I sejak beberapa hari lepas (maksudnya: dah 2-3 kali tanya lah)...

And semalam tanya lagi,

"Abang, tahun ni burfday buat apa? Ada seprais-seprais tak?"

Ok tau, keji, nak seprais tapi nak tau. =P

Dengan tulus ikhlas, suami menjawab,

"Tahun ni takde. Sebab dah bagi in advance. Sikit hari lagi sampai" (Sambil menunjukkan figura perot yang semakin bulat ke hadapan).

Heh? Ini siapa bagi siapa? *Selalu menjadi persoalan 'siapa-bagi-siapa' bila beseday selang 2-3 hari. EDD anak pun selang dekat tu jugak. Aihhhh~~~

*Tapi ada lagi ni masa kalau nak buat seprais-sepraissss Bangggg....Hihihihi (big evil grin)


0 comments:







Post a Comment






Template design by Chic & Sassy Designs