Heh? Hasben Ai Kah?

Sedang sebok menghapdet minda dengan gossip2 artis Malaya (macam biasa dua tempat lah, Oh Bulan! and Minaq Jinggo), tiba-tiba mataku tertancap pada gambar ini.

Macam ku kenal wajah ini.

Saling tak tumpah seperti chenta hati ku.

Gambar masuk Minaq Jinggo, nak jadi artis sensasi ke? Haruslah saspen kan.

Tapi setelah mendapat keterangan sebenar, rupa-rupanya that was one of the meetings that he attended recently. Aih, nak berjinak-jinak dalam politik ke bang?? Bang jangan bang...I tak rela kongsi masa dengan rakyat jelata. Buat masa skarang lah. Tapi kot esok2 dah sumbat masuk akaun juta-juta lemon, skoler TM ni setel abes licin, mak relakan aje. Agagagaggaga...

Hensem lah jugak asben ai neh. Yes, sure, you can puke.


0 comments:







Post a Comment






Template design by Chic & Sassy Designs