Amik suami I jadi abang angkat?


Hah macam mana tu? Taper-taper tiada unsur jelesi di sini. Saya isteri yang open minded yang mengamalkan kebebasan berkawan and transparent. Asalkan we know each other punya activities, I'm fine with that. Just don't go over the limit. Kalau tak mahu saya kerat jadi 20. Agagagagaga.

Saya tahu suami saya ni ada kawan-kawan perempuan yang rapat dengan dia, especially jelitawan-jelitawan MRSM Langkawi with Shikin on the very top of the list. Hahahahah. Betui, pastu ada Maria, ada Bei, sapa lagi eyh? So I know and I'm fine. And few others lagi yang mereka akan bergelak ketawa like nobody business. After all, they have been friends since school days and that even before me. Don't worry, saya tidak begitu kejam to MatKown-saya-punya-sile-putuskan-hubungan-dengan-dia-mulai-sekarang.

So, back to above mentioned title, last few days he told me, "Ada orang nak amik Abang jadi abang angkat dia lah. Dia mesej-mesej dekat FB"

Apee?? FB?? Sudah lah ai menyampah dengan mukabuku, karang ada yang account kena delete neh. Hahahahaha. Ok, kidding. Then I said, "But why a married man?" And he said that the girl tak kisah dah kawin and ada anak pun. Nak jugak amik jadi abang angkat.

My answer is,

Takkan nak amik abang sorang kan?? Amik ngan kakak ni sekali. And Adam as your anak menakan angkat. Hahahahha. Boleh?? We come in package tau. =P I don't know how the story ends because I don't bother to ask my husband and what's more to check on his FB account. *Account sendiri pun log in sebulan sekali, hihihi*

Soalan saya sekarang, apa motif kita nak amik abang/kakak/adik angkat dengan orang yang kita tidak pernah kenal? And kalau dah jadi angkat-angkat bagai tu, what's next? *Cop, anak angkat is a different story altogether. Tidak termasuk dalam kategori begini* Tengah bertafakur, apa yang spesel sangat Mat Kown ni? Sebab ini dah jadi application yang ke-20 untuk position abang angkat. Unsur humor melampau agaknya and very brotherly. Kuikuikuikui.
ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail