Saya bosan. Lalu saya buat ini.


All my work is done and I have nothing better to do and I have another 2 hours to kill, so I decided to do this tagging-game. Berani mati buat pengumuman begini? Kan satu kampeni baca belog ShilaShower? Chill-lah! Hari ini Jumaat, dah petang pun, tenang-tenangkan jiwa sikit. Dah la semalam balik pukul sebelas lebih PM *saja nak kecoh*.

Dah. Saya bosan. Saya nak jawab soalan sekarang.

Starting time : 3.15PM
Name : ShilaShower
Sisters : Zero. I'm a spoiled daughter. +P
Brothers : Two
Shoe size : 9
Height : 1.70cm *so balance off my shoe size*
Where do you live : Kepongland

Have you ever been on a plane : Yes
Swam in the ocean : ??? Swimming pool RM29.90 Adam Haris punya boleh lah.
Fallen asleep at school : Blame on the boring subjects (tak boleh blame cikgu, berdosa) Hihihihi
Broken someone's heart : Adakah??
Fell off your chair : Once
Sat by the phone all night waiting for someone to call : Ala zaman cinta-cinta semuanya manis tuh. Cuba tunggu sekarang tengokkk??
Saved e-mails : Yes
What is your room like : Very much like a playroom.
What’s right beside you: Files
What is the last thing you ate : Spaghetti Carbonara. I'm in my 3rd trimester and craving for all orang-putih foods right now.
Chicken pox : Sudah sudah
Sore throat : Tipu kalau tak pernah
Stitches : One on my elbow plus the episiotomy?
Broken nose : Never

Do you...
Believe in love at first sight :
Ololololololo. Semestinya. First sight that counts. Lepas tu nak bertukar jadi bapak ikan dori pun, sayang jugak. Dah cinta pandang pertama lah katakan. Pemandangan kedua ketiga tu tak kira dahhhh =P

Who was/were...
The last person you danced with :
Can't remember anyone in specific but I'm sure it was during MMU Prom Night.
Last made you smile : My Lebai Kulop (gambarnya ada di desktop maaaa)
You last yelled at : I hardly yell

Today did you...
Talk to someone you like : Husband is someone I like kan?
Kissed anyone : Adam Haris will always be my anyone tuh. Suami? Ololololo, tak yah la bagitau kat sini. =P
Get sick : Few weeks ago
Talk to an ex : DO I HAVE ONE?? +P
Miss someone : Kapten Dokter Adam Haris

Who do you really hate : Empty promises!
Do you like your hand-writing : Sangat!
Are your toe nails painted : No tapi teringin nak buh kaler merah. Tengok laki I naik hantu tak. Kuikuikui

Whose bed other than yours would you rather sleep in : Katil hotel 5 bintang
What color shirt are you wearing now : Pinky pinky pong pong
Are you a friendly person : Apa kata anda?

Do you have any pets : No. I'm allergic to animals fur
Do you sleep with the TV on : No. Rule kehidupan - tidur mesti dalam bilik. Tapi rule dihapuskan bila balik rumah Maktok
What are you doing right now : Main golf?? Tak perlu jawab soalan ini
Can you handle the truth : Kadang-kadang. Eyh, jarang-jarang. Hahahaha
Are you closer to your mother or father : Tengok pada motif keadaan. Hahahahah lagi

Do you eat healthy : Not now. Kasihan adik
Do you still have pictures of you+your ex : I repeat, DO I HAVE ONE??
If you're having a bad day, who are you most likely to go to : Laki I lah

Are you loud or quiet most of the time : Tengah-tengah
Are you confident : At scale of 10, saya bagi 7 lah

5 things I was doing 10 years ago:
1. Enjoying my MRSM Jasin days
2. Belajar dengan tak berapa bersungguh sangat
3. Mungkin juga sedang tidur di bilik dan tidak pergi prep
4. Mungkin juga sedang panjat masuk bilik yang Ustazah Rozi kunci, sebab nak dapatkan balik selipar-selipar dan kasut-kasut yang dirampas warden
5. Tunggu mana-mana lelaki dalam batch SPM 2000 nak suruh Shower jadi girlfriend dia, malangnya tak ada. Hahahahahaha. Ok lah fine, sedar diri.

5 things I would do if I were a billionaire:
1. Berhenti kerja
2. Bayar hutang bank
3. Derma *ok cliche* tapi jangan jadi keji, dah kaya tapi nak kedekut pulak
4. Shopping
5. Shopping. Owh, penting rupanya shopping ni

5 of my bad habits:
1. Degil. Maaf tak dapat bantu
2. Susah nak delete perkataan SALE daripada hidup
3. Procrastinate
4. Drink too much coffee
5. Back to degil sekali lagi +P

5 places I've lived/living:
1. Kepong
2. Kepong
3. Kepong
4. Kepong
5. And still Kepong
ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail