My Daily Dosage


Saya suka baca blog Proudduck,
...cerita seorang shopaholic yang cantik dan relax ajer...and her Puan Sri Opah reminds me of my late grandmother...


Saya suka baca blog MariBergebang,
...cerita seorang pelajar medic di Dublin yang "tak hensem, tak kaya, tapi sedikit sopan", kata Hatim. Sangat kelakar okeh blog ini. Sesuai untuk de-stress kan minda dan jiwa.


Saya suka baca blog Babyazan & Eiseai,
...cerita mak-mak kepada 4 superheroes. Fuh! *4 anak jantan tau, takde princess* Tahap lap peluh tak habis-habis lah. Kita baru 2 pun dah rasa nak semput, kadang-kadang terjerit macam pontianak tak bertauliah. T_T


Saya suka baca blog Green Apple,
...cerita Kak Diana...segalanya jujur di sini. Berterus terang. Saya suka itu.


Saya suka baca blog Rizalman,
...sebab dia Rizalman. Needs no further explanation omputih kata. 


Kalau ada belog-belog best, yang gaya tulisan depa relax-relax tapi kelakar, sile share dengan saya. Yang version Azwan Ali, please, mak serabut kepala nak baca okeh. +P
ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail