Sape lagi gerdix?


Huhuhu, tell me now, sape lagi gerdix? My friends & me ker? Or Mama and her friends? Sebab kannnn, Mama requested me on something. "Shila, tolong buatkan invitation card for the engagement. Buat 10 untuk geng Mama. Dia orang semua nak invitation card. Kaler pink, sweet2 sikit..." Huh?? Whose the one that getting engage now? Even none of friends is getting an invitation card nor official invitation SMS (for now and will do it sooonnn...), tibe2 geng mama pulak nak card? And I dah tau dah, ni mesti koroni pegik shopping, theater, movie, makan2, lepak.... (Mak saye cikgu, dan dia memang ada geng macam budak skolah tu jugak). Hihihihi~~

Kerane saye anak yang sungguh menurut perintah, I've made this small little things for her (actually for her friends...) Wink

ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail