Wedding Invitation


JEMPUTAN TERBUKA

Helo Readers!

Dengan sukacitanya pada hari yang indah lagi baik dan mulia *Friday*, saya dengan rasa berbesar hati mempersilakan,

His/Her Royal Highness/Tun/Tan Sri/Puan Sri/Dato'/Datin/Yang Berbahagia/Yang Berhormat/Tuan/Puan/Saudara-Mara/Jiran Tetangga/Kenalan Lama/Buah Hati Baru dan Lama/Peminat Dulu, Kini dan Masa Depan/Kawan Tadika, Sekolah, MRSM, Universiti, MICPA/Rakan Sekerja/Bloggers

.......................................(isikan dengan nama anda)..................................

ke majlis perkahwinan saya, Nur Yursila Bt Mat Rani, pada hari Ahad, bertarikh 25 Mei 2008, dari jam 12.30 tengahari hingga jam 4.00 petang, bertempat di 2245, Jalan E5/16, Taman Ehsan, Kepong, 52100 Kuala Lumpur.

Untuk menghadiri majlis yang mulia ini, anda dikehendaki sekurang-sekurangnya memenuhi 2 daripada syarat-syarat di bawah untuk menghadiri majlis tersebut:

1) Mengetahui nama penuh saya
2) Tahu saya bersekolah dan mendapatkan degree yang sah di mana
3) Pernah berjumpa dan bercakap dengan saya
4) Mengetahui yang saya mengenali anda
*seperti bloggers sekalian, sebab most probably banyak yang saye tak pernah jumpe tapi kite slalu ber-bo-rakbish in here.

Jika anda tidak mengetahui syarat-syarat di atas, anda akan diklasifikasikan sebagai hanya ingin makan percuma. >=P Jadi dengan niat yang baik dan harapan yang mungkin anda akan mendapat berkat pengantin, jemputlah hadir ke rumah saya. Sila hubungi saya di talian saya, 019-6097695 atau YM! koshy_17 atau email koshy_17@yahoo.com atau msg haloscan/shoutbox untuk maklumat majlis dan urusan pengeposan kad jemputan.
*Sebab saye texted, msg frenster lambat betol orang nak bagi address.

Jumpa di sana. Dan akhir sekali, kalau nak bagi hadiah best boleh juge, tapi jangan suruh saye list out sebab nanti saya list kan bahan-bahan yang diluar balance akaun anda.

Owh, pasti ada yang bertanya siapa pasangan saya yang bertuah itu kan?

Nama nya Mohd Fakhruddin Md Noor, lahir di Kedah, bersekolah rendah di Taman Melawati, bersekolah menengah, errr ada banyak. Kolej Sultan Abdul Hamid, Sains Pokok Sena, Sek. Men. Titi Gajah dan terakhir MRSM Langkawi. Title kerja katanya engineer, tapi tengok masok kerja pukul 11am balik paling lambat pukul 3.30pm. Attire kerja juge sesedap rasa seperti jeans, shirt and selipar. Lokasi ofis di Damansara tapi most of the time berada di luar coverage. Umur 25 tahun, yer muda trang tang tang lagi. Juga mempunyai pasangan gay, Miju dan Aznal for which I bet tak mungkin haku nak singkirkan. Tak berjaya lagi buat masa ini. Sighhh~~ *Hapeee kurang nyee I????*

And thank you Thoyol for you super cool wedding invitation template. Ko biler lagi neh? Asik buat on behalf ajee.

Cao~~!

ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail