Balqis is here~!!!

Mak eksaited nokkksss!!

Menantu mak dah sampai kat muka bumi nih!

Congrats Amy & Aznal.

Satu macam je eksaited kita orang hari nih. Sebab yer besfren kami dapat baby! Our bridesmaid and bestman dapat baby! Adam dapat gofren! *Eyh, gofren pun sama birthday hari Jumaat. Gynae pun sama Dr.Idora. Hospital sama.* Hurmm bagus, ada chemistry. Dah la semalam Kown sempat lepak dengan Aznal sampai tengah malam, balik-balik sekali bini dah nak explode daaaa...

Petang ni nak gi tengok amoi comel buatan Amy & Aznal! *Happy!*


0 comments:







Post a Comment






Template design by Chic & Sassy Designs