Sadap you!


Remember my entry on "Adam tak merangkak?"

Thanks for all comments and info. Which fine, merangkak adalah penting.

Tapi ada comments yang I tak publish because they just made it sounds so bad as if anak I tak complete perkembangan kalau tak merangkak. Seperti I mesti paksa Adam untuk merangkak. Apa kes?

Well, Adam tak merangkak as in bergerak atas 2 tangan and 2 lutut dia, but dia ada menyulur (tah apa bahasa sesuainya) in a very fast rate. Cuma suprisingly dia buat few attempts untuk berdiri and cruising.

As far as I'm concern, I will try to stimulate him to crawling before walking, tapi kalau dia takmau, suka hati dia lah. Saya tidak akan besarkan anak saya ikut hukum buku. Itu adalah pasti.

Owh between, mak saya kata kami adik-beradik tak crawling pun dulu. So, tak pelik kalau Adam follows the same.

Elok je haku membesarkan. And his paedatrician cakap he is doing fine. Healthy and active, not neccessarily he will follow whatever other baby does.

*Emo je. Nyampah*
ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail