Pantry Magic!



Memang magis. Mampu membuat kaum wanita hilang akal bila masuk kedai ini. Mata naik juling, jiwa jadi kacau bila mahu serba serbi. 

Nah, now look at this picture and tell me how to stay in control the moment you enter the shop. Crazeyyyyy!


Ok this kedai-oh-best-gila is located at Jalan Telawi 3, Bangsar Baru. Ok, kamu konfius "apa? Bangsar Baru? Bangsar Lama tu mana pulak?" haha. Senang cerita depan main entrance Bangsar Village II. 

Sebenarnya, saya dah selalu datang sini tapi belum ada ilham nak membeli sebab duduk dengan parents. So where to keep all these stuff pulakkan? But now that soon *insyaallah* nak berdapur sendiri, hehehe, mulalah feeling-feeling nak jadi Nigella Lawson bagai. Kahkahkah! But yeah, like I always said, feeling jer lah, jadi ker tidak belum tentu. Silap haribulan, I tapau foods from my mom's kehkehkeh!

Kali ni pergi memang beli barang. And what a perfect timing sebab tengah ada sale. Well not all stuff ada discount, but adalah few sections tu. Including my mom's all time favorite section "kitchen/tea towel" ahaha, ada 20%, must go and tell her about this. 



Pricing? Untuk I, I rasa oklah, mampu beli, I mean mampu kumpul duit dan beli. Hehe. Ada yang mahal, ada yang murah, ada yang reasonable, considering most of it macam yang I tengok dekat UK websites. Especially kitchen utensils. 

Tapi macam Kitchen Aid toaster ni, heheh tak mampu lah nak beli. RM400++ rasanya or maybe more but surely not any less haha. Apa kau nak makan roti pagi petang siang malam labu?? But well, I still want this modern looking toaster and I have found a perfect substitute to it. Its from Tefal. £19.99. Beli dari UK with other Tefal items, nanti ship balik Malaysia ;) 


Dan percayalah, you will not be able to walk out empty handed. Mesti mau beli something. Paling-paling pun kitchen towel. Hehe! *referring to myself and owh, my mom!* So today, I bought 6 barang and also, got my Pantry Magic's Loyalty Card! Yeay!! But nayyy to the pockets lepas ni hehe...For every RM100 spent, dapat 1 stamp and when this card has completed 10 stamps, dapat voucher RM100. :)



Lastly, while in the mood nak berdapur cantik, weekend nak punggah store cari all these stuff yang kita beli masa honeymoon dulu. Nama stainless steel, so harap tak berkarat hahahaa sebab 4 tahun duduk dalam store. :P (and I somehow amazed on how we managed to angkut balik from Aussie barang ni semua haha)




: :  Ini sumpah paling berbaloi beli AUD99 sale price and its 84pc set for 12! : : 




ShilaShower
0 Comments

No comments:

Post a Comment

feedburnerfacebooktwitteremail