CONTEST! RM100 Tesco Voucher to be given away!



Yuhuuuu rakyat Malaysia! Yang dalam Malaysia, hehehe, sebab kalau luar Malaysia, vouchers pun tak valid nak gunakan :P

Kita ada RM100 vouchers to be given away to my ONE lucky reader. Haha buat camna, dapat allocation pun untuk seorang ajewww (ok jangan muntah, I know many of you hate to see that eww ewww thing tew lew pew eewwww kflaiojkvijiri&#$!!)

Ok dah. Now, what you need to do, tell me why TESCO has always been your number one place to shop? Kenapa Tesco selalu di hati. Kenapa suka sangat pegi Tesco. Kenapa mesti TESCO?

Contest starts now and ends TODAY 5PM. Hahaha. Sekejapan saja. Takmau lama-lama nanti haku jugak berpinau nak cari winner ahaha :P 

Jangan lupa tinggalkan dekat komen itu:

Nama:
Contact: 
Email:

Sekian, sila komen sekarang. ^____^
ShilaShower
27 Comments

27 comments:

  1. Suka dengan suasana di dalam Tesco yang selesa,mesra keluarga dan luas. Barangan Tesco semuanya segar dan banyak pilihan serta harga yang berpatutan.

    ReplyDelete
  2. Nama: Khalisa
    Contact: 012 9062674
    Email: khalisa_lisa@yahoo.com
    I love to go to Tesco because I can get all my necessary stuffs from groceries to toiletries to diapers and whatnot, every month,at one go, without having to go to other stores and that saves a lot of time.
    Its helpful to find them all under one roof. The prices are rather reasonable&affordable too. Hehe.

    Thank you :)

    ReplyDelete
  3. erm..saya nak jadi yang pertama lah comment..kot kot boleh menang kan...kenapa yer tesco jadi pilihan utama dan selalu saya pergi kerana..tesco ni luas sangat..senang untuk anak2 berlari2...kaunter plak banyak...line que panjang jer diorang bukan que baru...best-best...barang2 pun banyak dengan harga yang murah terutama yang ada anak kecik....pampers dan susu sangat murah..so kiranyanya one stop untuk semua baranglah...erm..ada peluang nak menang x??hehe

    ReplyDelete
  4. teruja ngan tesco sampai tertinggal

    nama : noorfizawati binti saidin
    contact : 0175340945
    email : fiza_syam@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. yeay i'm the first! Tesco selalu di hati sebab tesco at my place ada Global Art which is just few steps before tesco entrance. So drop my kids there, and happily shopping at tesco! hehe.

    ReplyDelete
  6. Saya suka shopping di TESCO kerana..

    1) Kualiti barangan yang dibeli terutama sekali jenama TESCO sendiri setanding dengan harganya selain itu dapat mengumpul point TESCO CLUB CARD dan ditukar kepada voucher dan boleh membeli belah dengan senang hati..

    2) Menyediakan parking percuma dan kawasan parking yang luas serta parking khas untuk ibubapa yang membawa anak-anak kecil.

    3) Waktu operasi TESCO yang panjang sesuai untuk ibu yang berkerja tak perlu terkejar-kejar masa untuk membeli barang keperluan harian.

    Nama: Nurul Afinie
    Contact: 018-2497252
    Email: nur_flutterby@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. T : T shirt dan seluar buah anak-anak saya mostly from Tesco. Dengan design yang cute dan material yang selesa, should I ask for more?

    E : Efficient OK sistem pembayaran di TESCO. Deretan cashier counters yang definitely bukan 'gajah putih' is the best part. Penting sangat untuk ibu-beranak-dua-yang-segalanya-perlu-pantas ni!

    S : Selesa untuk membeli-belah bersama keluarga. Dengan troli yang still in perfect condition. Owh, saya tak boleh terima troli-tayar-keras-susah-nau-nak-tolak. Huhu. Susunan barang yang kemas yang easy to search and reach buat I lap u more, TESCO.

    C : Cheap thing no good, Good thing no cheap? Siapa cakap hah? Percaya atau tak, semua barang di TESCO boleh didapati dengan harga yang lebih murah dari pasaran, tapi kualiti tetap tip top. Provided anda pandai pilih timing dan promotion! :)

    O : One stop centre OK TESCO ni. Dari gerudi ke pizza base, dari sabun mandi ke barang dapur segar terbaik dari ladang.

    5 Faktor utama buat saya suka TESCO sangat2. Kalau TESCO boleh membahagiakan saya dan keluarga, kena tidak anda juga?

    Nama : Sobrina Hani (Cik Nana)
    Contact : 012 3041871
    Email : adiliahani@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Nama: SA'UDAH SALLEH
    Contact: 0178802541
    Email: saudahsalleh@gmail.com

    Kenapa saya suka Berbelanja di TESCO?

    Selain dari harga yang murah, parking yang selesa, berbelanja di TESCO merupakan ME time. Boleh berlama-lama di TESCO yang selesa, besar dan menyeronokkan sambil membelek-belek barangan tanpa gangguan.

    ReplyDelete
  9. Hi Kak Sheila,

    I love to shop at TESCO because :

    T: TESCO the nearest to my place and have many branches.
    E: Extra variety available at TESCO compared to others shopping center.
    S : SMS received from them regarding the latest offer(feels like i am a VIP)
    C :Clubcard benefit like Product Coupons and Clubcard Cash Vouchers makes me happy.
    O :Offer price of products is their specialties. So, i ca manage my shopping spree wisely.


    p/s : saya harap kak Sheila boleh faham ape yang saya tulis cz my english vocab not so good.
    Nama: rahayu
    Contact: 0127163446
    Email:rahayuazil@gmail.com

    ReplyDelete
  10. atikah zainal
    0139685592
    lav_ender23@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. Nama: Nor Hasidah Alwi
    Contact: 017-5099280
    Email: nalsweet@ymail.com

    saya pilih TESCO sebab barang MURAH, susun atur barang mudah faham (dah boleh hafal), dah macam 1STOP CENTRE; nak apa semua ada, dia BANYAK CAWANGAN, dan yang paling best, THE MORE U SPENT, THE MORE CLUBCARD CASH VOUCHER U GET BACK!oh, bahagianya..

    ReplyDelete
  12. kenapa saya suka Tesco....

    Sebab tesco mcm Astro... "Macam2 ada...." dari baju, barang rumah, barang elektrik, mainan anak2, barang kering, barang basah, semuanya ada...yang bestnyer ikan, sayur ayam semuanyer "FRESH". Harga pun berpatutan... kalau nak murah sikit beli lah yang jenama TESCO...

    Nikmatnyer shopping di tesco, ada aircond... Nyaman dan Selesa rasanyer, tak payah basah2 ketiak berpeluh berpanas, tak payah nak senteng2 seluar, tak payah nak tutup2 hidung mcm masuk pasar borong.

    Kalau bawak anak2 pun tak susah hati... sbb kat tesco ada tempat permainan kanak2... boleh lah kita shopping dalam keadaan Aman dan damai...

    lepas shopping kalau lapar terus boleh singgah makan kat Food court, pun macam2 ada... western Food, Thai Food, Malay Food, Indian food... pilih jer mana yang berkenan di"perut".

    Itulah sebabnyer best sgt bila shopping kat tesco...


    Noordiana
    017-3305413
    diana@bumitek.com

    ReplyDelete
  13. salam..
    TESCO selalu di hati saya kerana harganya lebih murah dan sangat menjimatkan perbelanjaan bulanan saya selain itu dapat membeli belah dgn kuantiti yang banyak tetapi murah.Persekitaran juga memainkan peranan yang penting and firstly yg terbaik adalah TESCO kerana keadaan yang selesa dan menarik.Kepelbagaian barang-barang sehingga rambang mata dibuatnya.juling mate den.. hahaha.Tempatnya yang bersih dan selesa untuk bergerak dengan jarak antara satu barang dengan barangan yang lain yang sesuai, memudahkan pergerakan. Takdela asyik nak berlanggar troli kan? suasana yang selesa dan sesuai untuk seisi keluarga lar bagi saya..
    Pakaian untuk anak-anak yang pelbagai pilihan yang cantik dengan harga yang agak berpatutan saja.Satu perkara yang menarik yang saya perhatikan di sini adalah label lokasinya yang agak besar dan mudah dibaca. Jadi, tidakla rasa terkial-kial mencari tempat yang ingin.Jika tidak tahu harga juga mudah kerana terdapat mesin harga yang boleh kita buat sendiri..memang terbaik la..saya suka.
    Kalau penat, bolehla rilex- rilex menjamu selera di Food Court di dalam Tesco. Satu lagi perkara yang saya suka susun atur yang lebih teratur ,bagi mereka yang mahu cepat staffnya pun nampak mesra pelanggan. Queue Panjang, peraturan senyuman tetap dihulurkan.Banyak kaunter dibuka,inila yang pelanggan mahukan dan dapat menjimatkan masa saya..Kadar parking, agak berpatutan.4 jam shopping, bayar rm2. 3 jam pertama dah free..Inilah yang buat saya suka sangat dengan TESCO dan saya semestinya hanya akan ke TESCO..
    TESCO SENTIASA DI HATI . thnks..

    *Hope menang la coucher rm100 ni. hehehe..
    TQVM .

    Nama : Masliana binti Che Mat
    Email: Adeqmas90@yahoo.com
    Hp : 018-9896323
    FB : Cik Mas

    ReplyDelete
  14. tesco dekat dihati sebab semua benda pun ade di tesco. electronis, toiletries, foods, books, mainan.. semua pun ada. senang nak cari dan semua ikan sayur-mayur adalah fresh dan murah. sayang TESCO.

    nama: niza hashim
    contact: 0123606841
    email: niza_nin@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  15. Tesco has always been my number one place to shop because everything is there...convenient place to shop with lots of promotion =)

    Name: Fatimah Zahra Zulkafli
    Contact: 013-3322743
    Email: siddiqq09@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Kerana Tesco sentiasa menawarkan harga barangan yang murah berbanding yang lain, walaupun harga nya murah tetapi barangannya berkualiti,, saya suka Tesco !!!

    Nama: Faiza Erina bt Rahmat
    Contact: 013-7551574
    Email: faizaerina@gmail.com

    ReplyDelete
  17. TESCO pilihan hati sebab banyak baju best yang affordable lagi tantek. Walau asalnya nak beli baju, sudah tu round setiap seksyen. Well, niat utama tu memang selalu akan mempengaruhi aktiviti seterusnya. amd i do sokong all housebrand sebab masih ingat ticer Marketing dulu kata, penjimatan berganda up to 40%.:)

    nama: shy
    contact: 0167256004
    email: syahidakmal@gmail.com

    ReplyDelete
  18. dah ader org menang lum? nikontest dh hbs ker?klulum ni reasonsaya


    sebab...tesco the best place AND EASY to shop.....yang kerja bahagian electronic lagi best....layan jer kita tanya....

    ReplyDelete
  19. TESCO pilihan adalah TESCO EXTRA Kajang...Dekat dengan rumah. TESCO menjadi pilihan kerana harga yang ditawarkan tidak membebankan penguna dan dibanding dengan pasaraya yang lain TESCO masih murah. TESCO juga selesa untuk keluarga membeli belah. Barang disusun mengikut jenis & Product. Tidak dicampur aduk.

    ReplyDelete
  20. Ala...lupa plak tinggalkan nama, contact n email dekat comment td...camne 2???

    ReplyDelete
  21. Hi sis, saja nak cuba nasib, mana tau boleh dapat voucher Tesco. Bleh beli ikan dia yang fresh-fresh tu.

    I like to shop in Tesco because, firstly, I like how Tesco arranges their aisles. It reminds me a lot of Leclerc and Auchan supermarché back in France when I was a student. Shopping in Tesco is like reminiscing old memories.

    Secondly, Tesco is my first choice whenever I feel like buying fresh seafoods. Not only they are fresh but also cheap, especially if they're on promotion.

    Thirdly, Tesco offers a vast variety of choices and brands. One can never really decides which brand to buy and ended up buying several brands for an item.

    Last but not least, shopping at Tesco with toddlers is a delightful and enjoyable experience. My son obeys me once we're in Tesco just because I promise him to go to Playland after shopping if he behaves well. It works every time!

    ReplyDelete
  22. Alamak, dah tulis panjang-panjang lupa tulis detail,
    Nama: Nurul Shafrah
    Contact: 013-6556650
    Email: nourshya@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Tesco always give the best n quality products in under one roof...!!! You'll be forefer in my heart Mr. T :)

    Syamim bt Mansor
    Misyamansor@yahoo.com
    013-2003092

    ReplyDelete
  24. oh tidak kat tempat kiter xde TESCO :(

    ReplyDelete
  25. contest abis dah ke? dah ada winner ke?

    ReplyDelete
  26. tak perasan d/line dh lepas!
    next round ek!
    hehehe

    ReplyDelete

feedburnerfacebooktwitteremail